poniedziałek, 9 marca 2015

Wyniki Konkursu na One Shota!

Tak jak mówiłam dzisiaj pojawią się wyniki. Wybór był bardzo trudny, lecz naszczęście już podjęłam decyzję. Wszystkim bardzo dziękuje za wspaniałe prace. 

1 miejsce Anastasia G - za pomysł i bardzo ciekawą historię.

2 miejsce Misia Ferro - podobał mi się bardzo ciekawy zwrot zdarzeń.

3 miejsce Nina Pasquarelli - bardzo bogate słownictwo.

4 miejsce Ślicznotka <3 - bardzo obszerna praca - widać, że się napracowałaś - należy Ci się wyróżnienie.

Jeszcze raz wam mówię nagrody. Chcę, żeby każdy wiedział jakie są, bo może nie wchodził na tamtego bloga.


Takie są nagrody

Za zajęcie pierwszego miejsca:
Reklama któregoś z waszych blogów przez dwa tygodnie
Dedykacja pod czterema rozdziałami
Dodam się do obserwatorów jeśli tego nie zrobiłam
Zdradzenie moich pomysłów na dalszy ciąg opowiadania
Napisanie OS'a o jakiej parze sobie zażyczy osoba, która wygra
Opublikowanie OS'a

Za zajęcie drugiego miejsca:
Reklama któregoś z waszych blogów przez jeden tydzień
Dedykacja pod trzema rozdziałami
Dodam się do obserwatorów jeśli tego nie zrobiłam
Zdradzenie informacji na temat następnego rozdziału
Opublikowanie OS'a

Za zajęcie trzeciego miejsca:
Reklama któregoś z waszych blogów przez pięć dni
Dedykacja pod dwoma rozdziałami
Dodam się do obserwatorów jeśli tego nie zrobiłam
Opublikowanie OS'a

Za zajęcie czwartego miejsca:
Reklama któregoś z waszych blogów przez pięć dni
Dedykacja pod jednym rozdziałem
Dodam się do obserwatorów jeśli tego nie zrobiłam


Proszę, żeby dziewczyny skontaktowały się ze mną w sprawie nagród
 Gmail: gpalmowska8@gmail.com 
GG: 52746529
Dzisiaj dodam OS Ślicznotki (Iguni).




6 komentarzy:

  1. OMG nie spodziewałam się :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz zaskoczylam Cię xD
      Pozdrawiam,
      Gabi ♥

      Usuń
    2. A widzisz zaskoczylam Cię xD
      Pozdrawiam,
      Gabi ♥

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Matko kochana!!!
    Czekaj...nie,to nie może być najprawdziwszą prawdą.
    Nie,nie,nie! A jednak nie pomyliłam się...
    Bez komentarza.Nie wiem nawet,jak dziękować za 'wysokie' miejsce.Nie wyobrażałam sobie takich obrotów spraw *,*
    Mam wiele błędów do poprawy,brak bogatego słownictwa,a koleżanka zarzuciła mi,że opowiadanie,jak każde inne.BUM!
    Ty mi przyznajesz 1 miejsce??? No ja się pytam???!!
    Zamykam swój pyszczek i więcej się nie chwalę,bo sama nie toleruję takich zachowań,więcej wysłowię się na Hangouts'ie :3

    xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nina <3
    Gratuluję wszystkim którzy brali udział :D

    OdpowiedzUsuń