niedziela, 15 marca 2015

INFO!



Drodzy czytelnicy,

Jeśli chodzi o następny rozdział to nie wiem kiedy się pojawi. Mam mnóstwo rzeczy do załatwienia i nie mam zupełnie czasu. Uwierzcie mi chciałabym napisać wam jak najszybciej następny capitulo, ale nie mogę. To nie moja wina, przepraszam :( Postaram się jakoś w tygodniu kiedy będę miała czas. A One Shoty dziewczyn zdążam wstawiać, bo po prostu robię kopiuj, wklej i to mi zajmuję raptem dwie minuty. Wiem, że będziecie na mnie źli, ale co mam poradzić. Proszę jeszcze raz, żeby dziewczyny, które wygrały konkurs skontaktowały się ze mną. Niektóre to zrobiły, ale niektóre nie. Do cholery dziewczyny, przecież wygrałyście i są nagrody. Chcę wam je przekazać. Jeszcze jedna rzecz, jeśli chodzi o następny rozdział i o dedykację to postanowiłam, że będzie dla Fedemiły Forever (Oli), której obiecałam. Pod trzecim capitulem będzie już dla osób, które wygrały konkurs.
Z poważaniem,
Gabi <3

4 komentarze:

  1. Bez zarzutów xd
    Druga część nie jest kierowana do mnie ;d
    Ja się kontaktowałam ^^
    Zaczekam ile będzie potrzeba ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki skarbeńko <3
      Ty się skontaktowałaś, to prawda :)
      Kocham,
      Gabi <3

      Usuń